Hareketleri zaten iki üç gün çok iyi hissedersem üç dört gün çok az hissediyorum. 19 haftaya girerekn çok güzel hissediyordum hatta dışardan bile belli oluyordu. Bu hafta gitikçe azaldı. Bugün sabah hissettim iki üç tekne gibi bide tatlı yedim uzandım derken arada bir iki hissettim o kadar ama uzanıyorum kaç saattir karnım tok ama hissetmiyorum. Doktora gitmem gerekir mi normal mi çok endişelendirdi bu durum beni. Diğer günlere az diyordum bugün daha da az oldu