Ben 3 sene önce kızım için prima aldım çokta memnundum sonra aniden zam gelince 8 aylıkken artık büyüdü diyerek başka marka beze geçtim pişik oldu öyle böyle değil slep aldım rezalet bence bana göre bildiğin toplandı pamuğu sızdırdı yine primaya döndüm sıfır pişik . Yani ne ile başlarsanız belki onunla devam etmek gerekiyor alışıyor gibi . Prima bence en iyisi ama tabi yine de siz bilirsiniz şimdi yine hamileyim 35 hafta oldu nasipse yarın gidip yine prima bez alacağım .