Beyzan Annemlerde iki kedi var ve ben evlenene kadar onlarlaydım. Diyelim biz o gece odanın kapısını kapadık ve kediler dışarıda kaldı, artık sabah kadar miyav da miyav dinlerdik, yani muhtemelen böyle bir şey yaşayabilirsiniz eğer ayırmak isterseniz:) Bizim hep ayakucumuzda yatıyorlardı. Eğer karnınıza yatmasını istemiyorsanız bence sağa ya da sola dönerek yatarsınız, zaten hamilelikte alışılıyor. Bence bebeğin ağlamasına rahatsız olacaktır diye düşünüyorum, siz gece da zaman zaman hareket halinde olacaksınız, kediniz rahat etmeyecektir karın kısmında o nedenle. Bebeğin yatağına çıkmasına yapabileceğiniz bir şey var mı emin değilim:(belki sürekli uyarabilirsiniz alışana kadar