Drnzgn 35 haftadayim iki gündür ara ara agdet olacakmisim gibi bir ağrı giriyor bu haftalarda aynı şeyleri yaşayan varmı
Sureyyaa Drnzgn 36. Haftadayım yaklaşık 3 haftadır bende de var doğum yaklaştığı için normal dedi doktorum
Birileri Drnzgn ben de 32 yim ağrılar olunca tedirgin oldum kontrole gittim doktor nst yaptı ama çok şükür bı sıkıntı yokmuş, idrar yolu enfeksiyon çıktı onunla karıştırmışim panikle😊
Drnzgn Sureyyaa korkmuştum daha küçük doğum mu başlayacak diye su onumuzdeki iki haftayı da doldururuz inşallah sonra doğsa da birşey olmaz ☺️
Sureyyaa Drnzgn her ağrı girdiğinde bende korkuyorum artık acaba geliyo mu diye 🙈 37. Haftayı atlasak bi sonra ne zaman isterse gelsin sağlıkla gelsinler inşallah 🙏😊
Dyguklc Drnzgn demekki normal carsamba doktora gtcem yinede bi sorarim hocte ozlememisim arldet olmayi agrilari hatirlayinca anladim
Drnzgn Dyguklc bende yarın gidicem bende sorarım ne olur ne olmaz ay adet sancısı doğum yapınca geçer diyorlar ama kısmet
Ozzzzz_ Kızlar bende çok yeniyim gerçi 5+5 benimde ara ara karnım ağrıyor düşük belirtisi vs değil dimi? Ara ara pembe akıntım oluyor progestan kullanıyorum. Karın ağrısı neden olur ki 😔
Sureyyaa Ozzzzz_ ilk haftalarda da olmuştu benim yaklaşık 9. 10. Haftaya kadar kasık agrım ama yine de doktorunuza sorun bencede
Melek-16 Drnzgn cnm eşim doktor benim de o olabilir demişti. kadın doğumcu değil o yüzden kendi doktoruma gitmeyi bekliyorum bu hafta
Drnzgn Melek-16 bencede en iyi bilgiyi kendi doktorun verir bende yarın doktoruma gidicem bakalım ne diyecek
Tugbaakgunnn 30 haftalığım bende bu hafta adet ağrısı gibi kasıklarım ağrımaya başladı 2 gündür yatıyorum Ağrı’dan normal midir bu haftalarda
Drnzgn Tugbaakgunnn her insanda değişiyor demekki benim 30 haftada yatacak kadar olmamıştı arada giriyordu ama 5 10 dakika sonra tamamen geçiyordu
Tugbaakgunnn Drnzgn benimde öyleydi ilk ağrı başladığında üşüttüm falan sandım ilk başta sonra daha da ağırlaştı yürümek zor oluyor bazen :)