Mrb arkadaşlar planlı sezeryan olacağım sabah 10 demişti doktorum şimdi öğleden sonra 2 ye aldı hastane sabahtan ameliyata izin vermiyormus ne bileyim pek tatmin olmadım buna ama neyse benim sorum öğleden sonra sezeryan yapan arkadaşlar bi sıkıntı yaşadınız mi sabah 5 de biseyler atıştır sonra yeme dedi bende uzun süre ac kalınca titreme oluyor ama şekerden değil bünyem o şekilde tepki veriyor bunu doktora söylemedim daha perşembe kontrolüm var serum falan vermiyorlar benim bildiğim ama