Tuba04 çok iyi düşünmüşsün çünkü ben de martta doğum yaptım ve sütyen kullanmayı sevmem evde ama ilk aylar sürekli süt akıyor ıslanıyor filan mecbur göğüs pedini tutsun diye içime atlet giyiyordum.sadece emzirme sütyeni almıştım atlet olduğundan haberim yoktu. Şimdi iki ikinci gebeligim sadece emzirme atleti alacağim