Dadas Merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir konu var. Tüp bebek işlemiyle alakalı. Dondurulmuş embriyo transferinde üçüncü gün embriyosu mu ? 5.gun embriyosu mu daha iyi 🌺
Busbushatun Dadas valla 5 denıyor ama 1gunluk embrıyosuyla hamıle kalan arkdasım var 5 gunlukle tutmayanda var bnmkıler 5 gunluktu tuttu ama tutmayanda cok car nasıp bence
Dadas Sivasss merhaba canım 7 yumurta toplandı 5′i donlenmisti. 4 tanesi 5 güne kadar durmuş 😊 şimdi adet olmayı bekliyorum. Eskiden adet olmayayım diyordum şimdi olsam da hemen gitsem bebelerime kavuşsam diyorum Allah’ın izniyle 😊🤲🤲🤲 hayat ne garip 😊
Sivasss Dadas ay hadi hayırlısı olsun ☺️ Hala niye adet olmadın sen ben 5 günde olmuştum ☺️ Bizde başladık transfer çok az kaldı heycan dorukta
Dadas Kucukmucize amin canım inşallah. Rabbim emeklerimizin karşılığını hayırlı bir evlatla taçlandırır inşallah 🤲❤️🥰
Dadas Sivasss valla niye olmadım anlamadım. İnternetten araştırdım ama. 10 gün içinde olunuyormuş. oldun mu transfer nasıl o an 😊❤️
Sivasss Dadas yok canım olmadım daha 2 hafta sonra şuan ilaçlara başladık ama doktor 2 haftayı bulur dedi yapmamız 10 günde olursun ozaman canım hemen yapcak dimi
Dadas Sivasss işte kistim olduğu için önce kisti bastıracak iğne yapacakmış bana öyle dedi. Kisti bastırmadan yapamam düşükle sonuçlanır yoksa dedi . Şimdi nasıl ilaçlar kullanıyorsun merak ettim 😊
Sivasss Dadas anladım canım hadi bakalım yakındır seninde ☺️ estoferm coraspirin oksapar bide kola yapıştırmak için bant verdi 3 gün kalıyormuş kolda şuanlık bunlar perşembe gel dedi perşembe bakalım neler verecek
Bahardali Blast embriyo yani 5. Gün embriyosu kesinlikle en iyisinidir. Rahme daha güzel tutunur. Daha gelişmiştir ve gelişimindeki anomaliler varsa daha net belli olur ona göre yerleştirilir
Dadas Bahardali çok heyecanlı bir bekleyiş ya ❤️ her engeli açtıkça biraz daha yaklaşıyorum sanki bebeğime. Öyle hissediyorum 😊
Bahardali Dadas sağlıkla kavuşun. İlk evladım tüp bebek.. 6 sene uğraştık. Şimdi spontan gebeyim. İnşallah size de nasip olur
Dadas Sivasss kola yapıştırıcı bant ne merak ettim. Doktorumuz aynı aşağı yukarı bana da aynı şeyleri verir gibime geliyor 😂
Sivasss Dadas aynı şeyleri veriyor canım zaten climara forte foster adı 3 gün kalıyormuş kolda Rahmi kalınlaştırıyormuş ıslatmamak lazımmış kolu 3 gün ama şimdilik bunlar perşembe bakalım ne verecek