babymom16 Kızlar 11 haftalık hamileyim 3 hafta sonra falan cinsiyeti öğrenmiş oluruz heralde şuan e-bebekte Şubat indirimi var sizce şampuan bez bebek masaj yağı deterjan vs. Alsam erken mi almış olurum almak çok istiyorum ama hamileliğim yeni olduğundan tereddütteyim ilerde fazlasıyla masraf olucak hazır indirim varken almak istiyorum 11 haftalık hamilelik için alışveriş erken mi sizce?
Tanem20 babymom16 bence indirimleri değerlendirin bn de16 hafatalık olduk ben aldım deterjan yumuşatıcı gibi ürünlerini
Seliiinn babymom16 bence daha indirime rast gelirsin zaten acele etmene gerek yok daha çok küçük , bende 18. haftadayım ama yinede erken buluyorum 1 ay sonra falan başlayacağım ufaktan. En iyisi 6. ay falan geliyor bana alışverişe başlamak için
Tugcek33 babymom16 biz cinsiyet öğrenmeden hiç bir şey almadık. Şimdi 19. haftalardayız kıyafet dışında bez, bakım ürünleri, şampuan, deterjan vs yine yok🤣 bilemedim yani şimdi siz bilirsiniz.
Brcklc @babymom16 canim bence şuan alma hicbirsey bebek biraz büyüsün nasılsa sürekli e bebekde indirim oluyor heyecandan insan almak istiyor ama çok heves edince bazen ters gidiyor birşeyler oyuzden bekle cinsiyet belli olsun şöyle 6 aydan itibaren herseyini alırsın yavaş yavas
Msydn6 babymom16 evet bencede almanda bir sakınca yok zaten illaki alacaksın cinsiyeti beklemenede gerek yok birtek kıyafeti en sona bırak ama o tarz banyo takımıymış, emzik biberon deterjan şampuan yağ o tarz şeylerini alabilirsin bence🌸
Homeless20 babymom16 20. Haftamdan sonra başladım yavaş yavaş aldım bence daha çok etken ama genede sen bilirsin
babymom16 Bu cuma günü 2 Li teste gidicem ondan sonra alayım zaten Şubat indirimi de henüz bitmemiş olur haklısınız bende erken olduğunu düşünüyorum ama insan da bir an önce almak istiyor bebişine🌸🌸🥰
Bulutsevdasi babymom16 valla ben cinsiyeti öğrendim ertesi gün başladım alışverişe. İndirimden aldım bir çok şey. Hatta kıyafet bile aldım. Ayını hesaplayarak büyük olarak aldim. Büyük gelirse kolunu katlarım diye. Bı hevesle aldım. Şimdi de heves geçmeye başladı. Son ayı bekliyorum
Esosun babymom16 indirim oluyor herzaman canım bebek bi büyüsün 25 i geç bence öyle al ben 28 oldum daha hiçbişey almadım🤦🏼♀️ Ama durduramıyosan kendini al 😊😊
Hamileyim-mutluyum babymom16 bizim minnoş kız cinsiyetini 20. haftadw gösterdi o zaman başladık almaya yavaş yavaş bence alabilirsin canım arada ciddi fiyat farkı oluyor hala da eksiklerimiz bitmedi büyük parçaları henüz almadık beşik bebek arabası vs.
mothers_baby2021 Bende cinsiyeti öğrenince hemen almaya başladım 17+5 haftalığız.Dayanamadım . Fiyatlar ger geçen gün artıyor . O yüzden ne alsam kardır hesabı alıyorum . En son ayda artık Bebek bezi ıslak mendil şampuan felan alacağım .
raabiia babymom16 bence alın zaten şampuan vs bakım ürünleri sonucta ve indirimde degerlendirin benim erken diye almadıklarım suan indirimli hali bile pahalı onun pişmanlıgındayım maalesef hergün zam geldigi icin. Bide diger türlü birden yüklenmek maddi acıdan zora sokar ürünler uygun degil ben oyle yaptım indirimi buldukca aldım liste dogrultusunda suan 26 yım bi cogu bitti kafam rahat 😌