Tugcek33 Citlenbiks 5+6 keseyi gördük, 6+2′de kanama şikayetiyle gittim 2. kese gördük ve kalp atışlarını duyduk şok olduk tabi🤣
zynep24 Citlenbiks ben ilk kez doktora 6+5 günlükken gittim direk kese ve bebek görünmüştü ama 9 haftada kontrole gittiğimde kese yanı kanama olduğunu söyledi ve progeston verdi 3 hafta oluyor salı günü kontrole gidicem böyle birşey yaşayan var mı
Shylaaa Pnrss06  https://resmim.net/i/CvobU merhaba bende dün tam 5 te gördüm 2668 beta ile. Kese normal mi sizce beni 2 hafta sonra tekrar çağırdı ☹️
Shylaaa HHA  https://resmim.net/i/CvobU merhaba bende dün tam 5 te gördüm 2668 beta ile. Kese normal mi sizce beni 2 hafta sonra tekrar çağırdı ☹️
gunsa1 zynep24 benimde kese arkasında kanama alanı varmış. Progestan kullanıyorum 2 hafta olcak lekelenme vardı çok şükür geçti. Muayenede doktor kanama alanında artış yok 1 hafta sonra tekrar muayene ol ilaca devam edip etmeyeceğini doktorun söyler demişti.
EsraOezbk Citlenbiks 5+5 de gördüm 6+5 de kalp atisini duyduk 🤲🏼 Ama tabiki bu herkezde degisebilir ♥️
zynep24 gunsa1 beni 3 hafta sonra çağırdı çok şükür vakit geldi artık çok merak ediyorum sadece bir kere çok az kahverengi akıntım oldu gitmedimde doktora bir sorun çıkmaz inşallah
Tommbik Kucukmucize babada öyle dedi doktor 4+5 şuan pazartesi git duyarsın dedi ama ben biraz daha beklicem oluşumu normal hormonal ölçtü yükselme normal gidince kalbini duyarsın dedi 26 sında gidicem inşallah duyarım ve kanamam hiç olması işaret bile
Gulsenela Benim 3 4 haftalık arası dedi keseyi gördü geç döllenmeydi ondan muallaktı tarihi kaç mm olduğuna göre yorum yaptı ama erken gördük baya