Ozzgeee her konuda çok memnunum ilk doğumum ve takibim onda olmadı ikincide gidiyorum şu an. Güler yüzlü , tatlı , acele acele muayene etmeyen , beklettiyse helallik isteyen , sizinle dua eden ilgili bir doktor. Öyle hiç kısa sürmüyor muayeneleri. Salı günü 12+0 kontrolüm var ense kalınlığına bakacak ikili test var yani. En iyi onda anlarım o zaman daha da net bilgi veririm size ama aylardır bebek öncesi de gidiyorum çok memnunum.