Ey_ser Kızlar 28+4 günlük gebeyim kendimi çok halsiz sürekli uykulu hissediyorum ya ilk üç aylık döneme geri döndüm gibi 🙄sizde de öyle oluyor mu
Senayyalcin Ey_ser 28e giriş yaptığınız an böyle hissetmeye başlıyorsunuz 2.trimester ne kadar rahat ve güzeldi 3e girer girmez hissettiriyor kendini gerçekten
Edakuz58 Bende 26 haftatayim gayet dinc her isimi yapiyordum son bi kac gundur agrlik cokuyor henen yataga atiyom kndimi uyuyorum hic bir is yapasm gelmiyor nolcak boyle bnde blmiyorm 🤭