kızlar gebeliğin başından beri memorial ankara hastanesine gidiyorum kontrollere. tahlilleri testleri hep orada yaptım, ama doğum için paket satın almadım 35. haftadayım. Sadece doğum ücreti ne kadar bilen var mı? Arayıp sorduğumda 14.000 diyolar ama çok fazla değil mi anlamıyorum direkt paket fiyatı mı söylüyolar? pakete de bu haftadan sonra ihtiyacım yok zaten her şeyi hallettim bu zamana kadar. Sadece doğum ücreti 14 bin olamaz dimi derdimi anlatamıyor muyum anlamadım 💆🏻♀️ Fiyat bilgisi olan varsa yazabilirse çok memnun olurum