Evet tek sorun tek kişi alıyolarlar ben eşimle gitmiştim almadılar 500 tl ücreti herşeyi ince ayrıntılı anlatıyor bir de dikkatimi çeken normalde medara gidiyorum kontrollere bebeğimin kilosu ayrıntılıda daha fazla çıktı hoşuma gittiydi :))))çok ilgili bi doktor çok kibar çok memnun kaldım