Kabızlık kan hapından oluyor eğer içiyorsan ondandır . Ben doktora danıştım farklı bir kan ilacı verdi. Kabızlık hamilelikte basurda yapar . Yeni hapı devlet karşılamıyormuş ama mecbur aldım yoksa çok çektim zor bir durum . Birde tavsiyem entero germina var sıvı probiyotik, doktor hamilelikte kullanılır dedi . Onu kullandık kurtuldum