Elifyusuf41 Arkadaşlar merhaba 20 haftalık gebeyim ve doktora gittiğimde plesantan aşağıda bu haftalarda normal 23. 24. Haftalarda yukarı çıkması gerekiyor takip edicem yoksa kanama olabilir dedi benim ki olan bu durumu yaşayıp düzelen var mı
Esraa54 Elifyusuf41 benim arada lekenlenmelerim oluyor en son doktora gittiğimde plesanta aşağıya doğru demişti ondan mı oluyor acaba?Başka bir şey dedi mi doktorunuz kanama olursa şöyle olur gibisinden
ysfali06 Elifyusuf41 genelde herkeste aynı oluyor çok nadir yukarı çıkmayan hatta hiç duymadım forumda bile. Bnmde aşağıdaydı yukarı çıktı çok şükür hangi haftada çıktığını tam bilmiyorum ama doğuma kadar çıksın yeter 😅 yukarı çıkmazsa da normal doğum olmuyor sezeryan yapılıyormuş. İnş sağlıkla gelsinler de bebişler nasıl olduğu çok önemli değil 🤲 içinizi ferah tutun zamanla yukarı çıkacaktır inş
Krtalzyn Elifyusuf41 plesanta yer değiştiriyomuymuş öyle ben doktora gittiğimde yeri güzel yukarı yapışmış dedi ama böyle olunca aşağı düşme ihtimali var mı ki doktro gidince bidaha sorayım bende
Aysem41 Elifyusuf41 benim 13 haftamda asagidaydi canim 22 ci haftalarda yukarı cıktı. 28 ci haftaya kadar yukariya cikmasi bekleniyor zaten. Bebek buyudukce eşide buyuyo yukarı cıkıyor. Enidselenme ama dikkat et agar kaldirma dinlen kanaman olmasın hiç birseye zorlama bol bol dinlen
Elifyusuf41 Esraa54 yok canım benim çok şükür hiç kanamam olmadı bu kontrolde plesanta aşağıda oda bu haftalarda normal 24 25. Haftalarda yukarı çıkıyor dedi ama insan tereddüt ediyor yine de
Elifyusuf41 ysfali06 benim için sezeryan veya normal farketmez onu çok takmıyorum daha önce bi düşük yaşadım acaba bebeğe bişe olur mu diye korkum var endişem oldu açıkçası
Peraaaa Banada bu teşhisi koydu doktorum.. Kanama yapabilir korkma dedi… Merakla bekliyotum yukarı çkacakmı diye
Elifyusuf41 Aysem41 çok sağol canım az da olsa içim rahatladı endişem acaba bebeğe bişe olur mu kanama olursa
Sed22-09 Elifyusuf41 benim 13. Haftada kanamam oldu hemde oldukça fazla gittiğimde doktora plasenta aşağıya düşmüş o yüzden kanaman oluyor dedi 10 gün boyunca sadece tuvalete gidip geldim şuan 20. Haftaya girdim kanamam durdu işe başladım ama kanama alanım hala duruyor doktor mecburi sezaryan olucaksın dedi 25. Haftaya kadar yine kontrol edicez eğer yukarı çıkarsa normal olabilir zamanı gelince konuşuruz dedi canım
Elifyusuf41 Sed22-09 peki kanamanız oldu ya bebekte herhangi bişe olmadı dimi bi düşük yaptım o yüzden ister istemez korkuyorum
Sed22-09 Elifyusuf41 hayır canım çok şükür ki bebeği etkileyen bir kanama olmuyor bu tabi doktor önlem amaçlı erken doğuma karşı iğne yaptı ve progestan kullanıyorum şuan birde zaten direk baktıkları kesenin ağzı kapalı mı değilmi ona bakıyorlar benimki çok şükür kapalıydı düşük tehlikesi yoktu ama kanamam çok olduğu için 10 gün yatmam gerekti kanama geçene kadar geçmezse hastaneye yatırıcam demişti o yüzden kontrolleri ni ihmal etme
Elifyusuf41 Sed22-09 anladım canım çok teşekkür ediyorum bilgilendirdiğin için şuan çok şükür hiç kanamam olmadı inşallah ta olmaz
Sed22-09 Elifyusuf41 inşallah canım ağıra verme kendini yatarken uzanırken bacaklarının altına yastık koy eğilip kalkarken dikkatli ol
D-uysal Elifyusuf41 benimde 20.haftada aşağıda dedi doktor erken doğum riskin olabilir rahimde kasilmada var dedi progestan verdi 7.aya kadar kullanman gerek diye