Kuzucccum ilk gebeliğim boş gebelik kürrajdan 2 ay sonra tekrsr gamıle kaldım 3 aralık 2019 da oğlumu kucağıma aldım şimdi 1 yasında 2 hadta tekrar hamile olduğumu öğrendim 6 haftalıgız kanaman olmadıgı sürece sıkıntı olmaz desi kendinizi çok yorarsanıx kasılmalarınız olur kaenınızda kasıklarınızda ağrınız olur o ağrıda kanamaya neden olır evinizi süpürmeuin haftsda 1 süpürün yemek yaparken oturarak yapım corba karıstırılen falan oturun bşey doğrayacagınız soyacagınız zaman falan oturarak yapın daha az yorulursunuz otururken bile yatış pozisyonunda olsun ayaklarınız faydasını göreceksiniz desiklerimin mğmkğn oldugınca yatma imkanınız varsa yatın daha önceki boş gebelik diye 2. Gebeliğimdede düşük tehlikesi olunca riske girmemek için nen anneme gittim o bana 4 hafta baktı yemek yeme özel ihtiyaçlar sişinda kalkmamıştım otururken bşle ayaklarım hep yatış pozisyonundaydı şimdiki hamileliğimdede yemek yaparken oturarak yapıyorum çocugumu otururken kucağıma alıyorum mğmkğn oödukça dinlenmeye çalısıyorum fazla kaldığım zaman hemen ağrılarım oluyor