Rana38 22+3haftalık hamileyim 19. Haftamda n bu yana birer hafta ara ile kanama oluyor coraspın kullanıyordum kanama olunca kesiliyor ıgne ve progestan kullanıyorum bitince tekrar baslıyorum tekrar kanama psikolojim bozuldu perinatoloji uzmanı varmı bildiğiniz cahit Gözüakca ya gidiyorum
Destina38 Canm ben Mahmut Tuncay özgün e gidiyorum sürekli takibimi o yapıyor 300 tl ücreti var iyi bir doktor tabi durumun varsa Mustafa başbuğa git o Prof daha iyi