Antakya da yaşıyanlar hangi hastaneye gidiyorsun ben mozaikte İlkay hanıma gidiyorum ilgili güzel doktor ama özel hastaneye göre kötü randevulu olduğun halde sıra bekliyorsun eşin yanında içeri giremiyor görevde olduğu zamanlarda video çekmek istiyorum onada izin verilmiyor değiştirmek istiyorum fikir verirseniz çok iyi olur