Tuha Arkadaşlar 22+3 gebeyim. Sabah bir anda aşırı halsizlik uyku hali oluştu. İlk kez oluyor. Birde bebek normalde karnımda hep hareket eder şuan hiç hareket hissetmiyorum. Sizce normal mi korkuyorum yardımcı olursanız sevinirim
Rumeysa10 Bu haftalarda gayet normal hareketleri bazen hareket ediyor biz hiç hissetmiyoruz halsizlik bende çok oluyor bayılacak gibi oluyorum doktorum çok aşırı yemek yeme halsizlik yapar normalmiş