26 haftalık hamileyim ve kızımız olucak. İlk çocuğumuz olduğu için hem kendisi hemde ismi özel olsun istedik😇. Kızımızın ismini ÖNİZ MEHİR🤍 koymaya karar verdik.
Sizce Öniz Mehir nasıl isim, düşünceleriniz neler?
Öniz: Derin iz bırakan
Mehir: Ay, kamer