Zzeynep1 oncelikle dinlenmeye ihtiyacin varsa bol bol dinlen mesela ben asiri halsizdim hatta noluyo bu hep boylemi devam etcek dedim ama gecti o yuzden halsizlik sikayetin varsa cok normal bolca dinlen kendini yorxak cok fazla is yapma dikkat et duygusalligin fazla olabilir buda normal folikasit ic sutunu yogurdunu ihnal etme bende yumurtadan tiksinmistim ilk 3 4 ay hic yiyemedim onun yerine yogurt xorbasi falan yaptim icine yumurta koyuyoruzya hani belki faydasi olur diye kendimxe yani yiyebiliyosan ceviz findik ye dogrusnu soyleyim 4 5 ay yedim sonra biraktim keske birakmasam ama usandim duzenli yemekten balik yiyemiyosan doktorundan balik hapi isteyebilirsin ben ikisinide almadim bazen arada balk yedim kasma kendini kiymali yemeklee yiyebiliyosan ye et tavuk sebze mutlaka tuket meyvesiz ogunun olmasin 3 ayi atlat bebis tutunsun insallah sonrasini yine duzenli olarak yer icersin