Merhaba
Ben 2.5 yıllık evliyim yaklaşık 1 yıldır çocuk istiyoruz adetim çok düzensiz 35 veya 50 günde bir oluyor ve 3 gün sürüyor benim diyeceğim şu ki düzenlikten dolayı yumurtalama günümü bilmiyordum olmuyor diye sürekli stres yaptım doktora gittim hormonlarımda her hangi bır sıkıntı yok çok şükür adetimin 3 günü gitmiştim.
daha sonra doktor bana 21 gün sonra tekrar gel dedi bende tekrar gittim o ay yumurtlama olmamış dedi belki bir ay oluyor belki bir ay olmuyor kesin birşey söyleyemem dedi hsg flimi istedi bende 9 şubatta çektirdim her ikimizde test verdik ne eşimde ne bende hiç bir sorun çıkmadı Allaha şükürler olsun ki.
doktor 6 aylık bir süre verdi bize benimle ayı durumda olupta hamile kalan var mı acaba bana bilgi verebilirmisiniz😞