Dilberlila Arkadaşlar yeni doğan bebeğe kaç adet ve kaç ml biberon alınmalı emer inşallah ancak ne olur ne olmaz süt sağma ihtiyacı veya süt gelmeme durumu için
Bi-anne Dilberlila 1 adet yeterli bence, sütünüz gelmezse mama kullanmak zorunda kalırsanız sonradan alırsınız
enfla Dilberlila bır tane aventın kucuk bıberonu var o yeterlı bnce ılk bebegmde bıtane aldm kullandm hep zatn azıck seyle doyuyor buyudukce bıberonu buyuttum
cryingbaby Dilberlila ben bi tane tomee tipper gaz şeyliden aldim, buyuk ve kucuk boy arasinda cok fiyat farki olmadigi icin buyugunu aldim. Bence bir tene yeter, zaten su icemeyecek. Sonradan kucuk cam biberon su icin alabilirim