Gultakin1997 ilk doğumda aynı gün kalktım hatta ev taşımıştık ertesi gün eve gelince iş yapmaya başladım üçüncü günü cam sildim. İkinci doğumda yine aynı gün ayaklandım ama ağrı acı biraz daha fazlaydı pıhtılaşma falan oldu kanımda onunda etkisi var diyorum. Bakalım bunda nasıl olacak korkulacak bir şey ağrı acı olması normal dikişli oluyorsunuz ama bir haftada her şey düzene oturuyor