Naz3365 aslinda bunun devletle ozelle alakasi yok canim insaniyetle alakasi var. Ozelde arkadasim dogum yapti normal icin eziyet cektirdiler ve acilmasini anlamadilar. Ama devlette bir ark.dogum yapti bebek gbi davranmislar. Bu biraz sans. Doktor ebe sansi. Senin yerinde kimse olmak istemez. 4 gun boyunca ugrasmislar seninle. Ultrosndan kordon dolanmasini gormediler mi ? Bunu anlayamamalari cok sacma. Senin yerinde olsaydim sikayet ederdim. Hatta 1.gunun sonunda baktim olmuyor kendimi guvende hissetmiyorum ordan kalkardim giderdim baska hastaneye. Cunku kimse kimseyi zorla tutamaz. Tabi o anki agriyla o anki panikle insanin aklina bunlar gelmeyebilir. En azindan bebisin saglicakla yaninda. Rabbim en kisa zamanda iyilesmeni saglasin canim. Uzun omurler versin bebisine ☺