Papatya_1 ay canim inşallah 🙏ya bende kaşık ağrısı vardı ama gitti şimdi sabah kalktım hiç yoktu böyle birşey ama vajina da ağrı hissediyorum birde sanki çişim geliyor gidiyorum yok birşey ya usuttum ya da gebelik belirtisi diyorum 🌸
Inşallah sizde bebisinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız ❤