hazal1991 Ya benim doğum şeklim belli değil ama bende eşimin indiriminden yararlanıyorum ve genel anestezi istiyorum, yani bi belden uyutma için 500lira istemeleri çok saçma tamamen uyurum daha iyi az para değil yani 🤦🏼♀️ Devlette belden uyuşturma yapıyorlarmış hep burda neden ücretli. Çok saçma geliyor bu durum bana