Esra-sari İlk gebeliğim karnım kasıktan şişiyo çevremdekiler zor bir gebelik olacak çok kasık ağrısı çekersin diyolar böyle durumla karşılaşan var mı
Tuuuuu Esra-sari 11+2 haftalık benm bebiş. İlk gebeliğim benm de kasığım şiş ağrıyor bu aralar . Amann bence bu ağrılara acılara değer takma kimseyi çok güzel duygu bence
Serpilbb Esra-sari 11 +5 im benimde kasığım şiş arada ağrım oluyor kramp gibi ama bu ilk aylarda normal korkma rahim şu an büyüyor bebeğe yer açmak için yukarıya doğru çıkıyor. Ağrı olması normal yani 😄 hele ilk öğrendiğim zamanlar kıvrılıp kalıyordum ağrıdan
Nurtrky Esra-sari 12+2 yim benimde kasıklarım şiş bebek zaten orda daha yukarı çıkmadı etrafınıza aldırış etmeyin herkesin öyle oluyor önce kasıklar şişer🌸
Esra-sari Tuuuuu sağlıkla kucağımıza alırıız inşallah acısına ağrısına bir şekilde katlanılır Allah aratmasın yeter ki 💓 cinsiyetini ne zmn öğreniriz acaba Perşmbe günü doktora gidicem umarım gösterir çk heycanlıym
Tuuuuu Esra-sari amin inşllh . 12 haftalık olunca gösterir herhalde ama yine de yanılma payı olabilir