Hilalizgi Kızlar 8 haftalık hamileyim ve aşırı iştahsızım bulantım felanda yok rahat geçiyor hamileliğim tek sorun iştahsızlık hamile olmadan önce de çok yemek yemeyi seven biri degildim ne yapmam gerekiyor 😏
Meless Hilalizgi ay ben ben! 6+1im bende bulantı var sabah uyandığımda başlıyor öğlen 14.30a kadar. Bulantım geçsede çok iştahsızım
haticesoydaann Hilalizgi Ben de hamileliğimde çok iştahsızlık yaşadım hiç bişey yiyip içemiyodum 24. Haftada balık yağına başlattı doktor easyfishoilin yetişkinler için olanını aldım balık tadı olmadığı için midemi de bulandırmadı çok faydalı oldu bana sen de bi doktoruna danış canım faydasını görürüsün.
Meless Hilalizgi yok vallahi sanırsam zorluyorum kendimi ben biraz biraz yemeye çalışıyorum… sende ne güzel bulantı yokmuş daha rahat yersin 😊