Kızlar gece 3 ten beri ilk defa farklı bir ağrı girdi alt karın ve bel bölgesi uyandırdı beni karnım taş kesildi tuvalete gittim afedersiniz çıktım tuvalete bir saat arayla bu böyle devam etti hep uyandım gittim sabah kadar 6 kez olmuştur hepsinde de büyük abdeste çıktım ishal değilim ama bide o ağrı belime geldiğinde aşırı terleme oluyor bu saate kadar kalktım bişeyler yedim duş aldım geziniyorum o keskin bel ağrısından arada vuruyor nefes aldırmıyor ama genel olarak da ağrı var belimde oturdukça hiç rahat edemiyorum su kanama vs bişey de gelmedi biraz daha bekleyip gideyim mi hastaneye artmasını bekleyim napim bilemedim