Mrvekccc
26 haftalıkken gittim benimde suyum fazla çıktı doktor şekerden şüphelenip şeker yüklemesi yaptı ama sonuçlarım temizdi. Salı günü kontrolüm var ,doktor az ye sık ye bi anda yeme hamur işlerinden biraz uzak dur dedi 1 aydır hiç hamur işi yemedim tatlıyı da çok abartmadım bakalım sonuçlar değişcekmi suyu düzelicekmi. Ama genelde hamurişinden tatlıyı çok yemekten diyolar banada bilemiyorum