bircivcivannesi Cihangirgamze bazen acilma olmaya başlıyor ama anne ağrı sancı hissetmiyor, yakın zamnada kontrole gittiniz mi hem 42 haftaya kadar yolu var 😂
Epifenomen Cihangirgamze tamamen kişinin bünyesi ile alakalı ama aksine kız bebek erken doğar diye bir algı var. Kızımı 36+6da doğurdum
umyahsn1010 Cihangirgamze erkekler +10da kızlar erken gelir diyorlar ama herkes de bir olmuyor canım. Arkadaşın 3mart gözüküyor ama doktor +10yapıp 13mart demiş normal doğuma. Ama herkesin farklılık gösterir. Hayırlı doğumlar inşaAllah canım 🙏
Cihangirgamze Agrim yok dun kontrole gittim gecen hafta pazartesiden beridir hep 1 cm aciklik var vucudumu kasinti aldi zaten o beni mahvediyor
subatannesiyim Biz de bugün 39.6dyz cuma günü kontrole gttmzde hiç açıklık yoktu kanala bile grmemis demsti doktor bakalm yarın ne olck