esmerrmm benim de aşırı kusmam var şimdi su kusmaya başladm ilaçta fayda etmıyo 🤦🏻♀️Prilamı kullandm bugün yarın etkisini gösterir diye yok göstermedi şimdi de doktor ONZYD diye tablet verdi bunu da kanser hastaları kullanıyomuş ama korkuyom atmaya bi yandan 🤦🏻♀️