Twinhatice Kızlar gebelik kolestazı çıktığı için 36+6 da doğuma gireceğim, su an 35+1 deyim, ciğer geliştirici iğne oldum ilk dozunu bacaklarım agrıyor basına gelen var mı
Selma23 Twinhatice bende çarşamba günü igne vuruldum ama bacagımda bir agrı hissetmedim çok şükür mutlaka doktorunuza söyleyin belki önemli bir şeydir çok geçmiş olsun