Sevgiii7 Merhabalar güzel anneler🌼 bir haftadadır göğsüm tam alt kısmı sanki sıcakta yanmış gibi sızı hissediyorum ama batma değil doktor kontrolüme daha var bu durumu yaşayan var mı
Sedahenkkk Sevgiii7 ben çok yaşadım ve 37 haftalık olduk halendaha yaşıyorum plasente baskı yapıyor ondan dedi doktor korkma canım