Yani ben aldım ama hiç memnun kalmadım. 2 dolanıp bezi elde yıkamak bana ölüm gibi geldi. Bide o spreyinin çok bi numarası yok. Ha kovaya su yapmışsın ha onun içine koymuşsun aynı şey. Kovalı moplar var suya daldırıp sıkıyosun kovasında. Ondan aldım. 1 yılı geçti kullanıyorum ve çok memnunum.