NagihanB Herkese merhabalar. Ben gebeliğimin 11+6 günündeyim. Dün biraz üşütmüştüm ve yemekte de biraz maydonoz, dereotu yedim. Sabah lavaboda peçeteye çok az açık renk kan geldi, böyle bir durum yaşayan veya nedeni hakkında bilgisi olan var mı?
Eddii NagihanB korkulacak birşey olmayabilir fakat hamilelikte kan ciddiye alınacak bir durumdur. İçinizin rahat etmesi açısından doktor ile irtibata geçmenizi öneririm.🌸
Zynp16askn NagihanB eğer biraz tedirgin oluyorsan canım Dr un ile görüş, bol bol istirahat et bol su ve beslenmene dikkat et canım. Belki kendini biraz yormuşsundur yada tutunmadan kaynaklıdır
NagihanB Koyu renkli kanamalar normal ama açık renklilerde düşük riski diye okumuştum, ister istemez panik oldum.
Hsbsk NagihanB kanama devam etmediyse panik yapmayın ama agriniz filanda oluyorsa doktora gidin derim
NagihanB Dün temizlik yaparken hem kendimi yordum, hem de üşüdüm. Ağrım yok ama dediğiniz gibi normal bişey de değil sanırım.
enfla acık kırmızı normal kırmızı renkler taze kanamayı gosterır yatın dınlenın ayaklarınzn altına yastık koyun ve bol su ıcın. agrınız olmasada en yakn zamanda doktorunuza gorunur gerekırse progesterona baslanr ve dedıgm gıbı maydanozun sokturucu etkısı var hamılelıkte cok yememeye caslısın
NagihanB enfla progestan kullanıyordum aslında ama mide bulantımdan dolayı o gün almamıştım, onun etkisi olabilir mi acaba? Ama öncesinde kanamam yoktu, doktor yine de yazmıştı.
enfla NagihanB progestan ıcın kanama olmasına gerek yok mıde bulantısı bas agrısı yaptıgında akstıf kanamanız yoksa o an vajınal alabılırsınz
ebrarecem Maydanoz yada dereotundan olacağını sanmıyorum onlardan olması için birer demet yemeniz lazım. Temizlik yaparken çok yorduğunuz içindir. Leke kanama durumlarında doktora gitmeniz gerekli.