Benimde ilk gebeligimde beta 42ydi. İki gün sonra kan testi verdiğimde 85e çıkmıştı. Çok iyi bir artış değildi. Sonrası da bir kere daha kan verdim oda 87 çıkmıştı, yani hiç artmamışdı. Zaten 1 hafta sonra kanamam oldu ve kimyasal gebelik geçirdiğimi öğrendim. Bence bir kere daha kan testi verirseniz daha iyi anlayabilirsiniz. Kimyasal gebelikten 3 ay sonra tekrar hamile kaldım. Dilerim çok sağlıklı bir artış gösterir. Dualarimdasiniz 💕💕🙏