Eslemmeryem dr a gidince testleri önerir zaten ben 2 kez antibiyotik kullandım geçti ama yarına kadar yapabileceğiniz şeyler bol su içmek ama çok yani saatte bir tuvalete gitmeniz lazım , idrarınızı gelince tutmamak bi de her tuvaletten sonra önden arkaya yani yukarıdan aşağıya 1 kez tuv.kağıdıyla temizlemek,çamaşırınızı nemli tutmamak ,önermiyolar ama günlük ped rahat oluyor saatte bir gittiğiniz için her seferinde değiştirince bi sıkıntı olmuyor ,pamuklu iç çamaşırınızı da iç tarafını yüksek derecede ütüleyin, bunları enfeksiyon geçse bile yapın çünkü bebek mesaneye baskı yaptıkça tekrarlama ihtimali var doğuma kadar , korkmayın ilerlemediği sürece hiçbir sıkıntı olmaz 😊