Kizlar sırt üstü yatmak zararlı mı gece uyurken hep sol taeafima yatıyorum ama sabah kendimi hep sırt üstü buluyorum bu zararlı mı göbeğim çok büyük olmadığı için bu şekilde yatmak daha rahat geliyo sanırım. gece istemsizce şekil degistiriyirum 32 haftalık olduk bu arada