OzgeSahin2 Kizlar 35 haftaligim salaklik edip hurma yemeye basladim.Yalanci sanci midir bilmiyorum ama kasıklarimdan beri rahmin icinde batma seklinde bide adet olucakmisim gibi agri var :( Sizdede oluyo mu?
aslidemirr OzgeSahin2 37.haftaya girdim bende de geçtiğimiz hafta oluyordu aynen adet sancısı gibi ama doktorum normal vücut kendini hazırlıyor doğuma bunlar yalancı sancı dedi. Endişelenme bence ☺️ Eğer düzenli olursa ve sıklığı artarsa o zaman hastaneye git tabi.
Busbus58 OzgeSahin2 tatlım ben 28 den itibaren sırf sevdiğim için yiyorum hurmayı yani. Sanmıyorum ondan olduğunu. İlk gebeliğimdede yedim merak etme oğlum 40+1 de doğmuştu😇
Egeligelin OzgeSahin2 hurmadan değildir ben gebeliğimin başından beri günde bir hurma mutlaka yerim 34 haftalık hamileyim.
Almilaaa Canım o bende de oluyor kaç gündür. Yalancı sancı muhtemelen ben hurma falan hiç yemedim ondan değildir yani korkma