NesssE 32 haftadayım şuan canım aldığım pijama takımının bi tanesini 20. Haftamda almıştım xl göbeğim de olmasına rağmen iyi olmuştu şuan göbeğimden dolayı olmaz ama sonucta doğumdan sonra giycem göbeğim şuanki gibi olmıcak o yüzden ikinci takımımı da xl aldım rahat olcagını düşünüyorum