MelikErol Yaaa 32.haftadayım son bir ayı geciktir belki de parmaklarım ellerim uyusuk önce bir elimde şimdi iki elimde aynı durumda güzel anneler daha önce yaşayan var mı ? Ne iyi gelir ? Geceleri özellikle çok agrı yapmaya başladı artık
Kdk MelikErol canım onun için bileklik tavsiye ediyor doktorlar. Ben de bileğimi dinlendirmek için sarıyorum bazen. Bileklerine çok baskı yapmamaya çalış bir de onun için bazı el egzersizleri vardı. Fizik tedavi uzmanına görünürsen faydasını görürsün 🙏🏻
esraolgun MelikErol bende bir dönem yaşamıştım şimdi geçti çok şükür. Çok eziyetli bir hastalık sizi çok iyi anlıyorum. Bileklik takın geceleri hatta gündüzleri de ne kadar takabilirseniz. Medikalcilerde oluyor doktor tavsiyesi üzerine alın. Bide bana geralgine jel çok iyi gelmişti. Jeli sürüp bilekliği takın ertesi güne baya azalıyor ağrı. Bana bi tek o çare olmuştu. Geçmiş olsun
Minnakkkk MelikErol bende hamilelik sonrası oluşmuştu başcparmagım tutmuyordu başta ameliyat dediler emzirdiğim için istemedim bileklik verdi kenarları Çelik uzun bş süre onu kullandım çok şükür iyileşti tavsiye ederim bileklik