16 haftalık oldum idrar Tahlilimde protein pozitif çıktı doktor enfeksiyon var dedi bir günlük suya atılıp içilen bir ilaç verdi üç gün sonra tekrar idrar ve kültür testi ver dedi korkuyorum bebege bir şey olur diye bu durumu yaşayan var mı ne olur sizce kötü bir şey mi yardımcı olur musunuz herhangi bir belirti yok idrarımı yaparken yanma gibi