Merhaba herkese. 37 haftalık gebeyim. Rahim ağzımda serklaj dikişim vardı. 2 gün önce spinal anestezi verilerek dikişim alındı. Ve dünden beri inanılmaz bir şiddette başım ağrıyor. Uzandığım zaman biraz hafifliyor ama doğrulduğum zaman delicesine ağrıyor başım. Doktorum 3 litre su, acı kahve , yoğunluğu en fazla olan bitter çikolata , ıce tea tüketmemi istedi. Ağrıdan delirmek üzereyim. Bu sıkıntıyı yaşayanlar nasıl çözümler buldunuz ? Lütfen öneriler verin.