Gulefsan tonbikinannesi trendyoldan aldım ben 5 tanesi 48tldi galiba kargoda ücretsizdi bi bakın isterseniz 🙏🏻
tonbikinannesi Bilgeenur bakıyım hemen 😊ya karnımda lastik izleri çıkıyor zararı olur diye bende herhalde evhamlanıyorum
tonbikinannesi Ebrulisss vala nerdeyse her giydiğim çamaşıra makas attım🤣alcam inşallah erken mi diye düşündüm ama rahat edemiyorum normaliyle artık
EMerve tonbikinannesi Hamileliğimin başlarında 2 tane Nbb Hamile alt çamaşırı almıştım. 40 lira civarı ödemiştim.Yani almasam da olurmuş. Karnımı sıkmaya başladı. 🤔 Bir süre kullandım ama sonrasında bedeni büyük normal alt çamaşırlarıyla daha rahat ettim.
[silindi] tonbikinannesi kesinlikle harika cok rahat bişey 2ntanr almıştım keşke 4 alsaymışım emzirme sütyen i ne kadar gereksizse külodu o kadar gerekli
Dyguklc [silindi] emzirme sutyeni gereksizmi ben almayi dusunuyodum ama bu sey gjbi degilmi direk sutyeni cjkarmadan citcitlarini scip emzirebiliyoruz bu rahat degil mi eger kotuyse almayim ya
Dyguklc tonbikinannesi hamis camasiri alin kesinlikle o kadar rahatki hatta belki hamislikten sonra bile kullanirim diyorum o derece rahat
istanbul3434 tonbikinannesi hamile yuksek bel camasirlar bebek buyudukce beni inanilmaz sıktı. Alt esofmanlarim da camasirlarimi da hep gobek altindan denk gelecek sekilde aldim sonradan ve cok rahat ettim. Penti’nin pamuklu L beden camasirlari bana normalde oluyordu şu an da XL’si gobek altindan gayet rahat oluyor
[silindi] Dyguklc yok canım ya evet öyle yapıyosun ama minicik Bi delik sadece göğüs ucun dışarı çıkıyo memeyi tutup bebeğe vermen gerekiyor ama olmuyo kumaşı tutamıyosun bebeğin agzına dogru yıgılıyo cok kullanışsz ben penye sporcu sütyen i gibi altı lastikli sütyen aldım valla bin kat daha iyi öbüründen istiyorsan Bi tane al dene
Csm Ben normal giydiğim iç çamaşırının m yerine xxl olanlarını aldım, hamile külotları çok yüksek ve kapalı geldi bana, pek hoşuma gitmemişti.
Seda-34 tonbikinannesi ben normal çamaşırlarımı kullanıyorum canım göbek altında olacak şekilde. 2 tane hamile çamaşırı aldım göbek üstüne gelecek. Dışarı çıktığımda filan kullanıyorum evde ihtiyaç durmuyorum göbek altıyla rahat ediyorum. Ama ben de 19 haftalık almıştım hamile için olanlarını. İlla ilerleyen aylara kadar beklemek zorunda değilsiniz rahat edemiyorsanız bir an önce alın daha uzun kullanmış olursunuz en azından
ElifCinbas tonbikinannesi canım CİVİL de 9 TL falan al çok rahat edersin ben sürekli ondan kullandım pamuklu hem tavsiye ederim
Selma_aygun Trendyoldan 5 tanesi 48 TL ye aldım indirimdeyken şuanda 60 TL civarinda ama indirime girince tekrar alcam çok guzel kumaşı rahat edicemi düşünüyorum daha kullanmadım yıkadım kuruttum başlıcam artik kullanmaya