Ata-3101 38 yaşındayım ilk çocuğumn10 yaşında ama bunda çok daha iyiyim.. İlk gebeliğim hep sıkıntılıydı.. 36. Hafyaya girdim sadece ağırlaştı artık biraz.. Ama ilkinde hep kanamam vardı ödemim şişliğim çoktu. Miğde bulantım vardı.. . Bunda 33 kadar hamile gibi davranmadım..