DidemYldrm hep görüyordm postlar da yorumlarını felan, bebegini kavuşmana çok sevindim, bebişin daha fazla dayanamamış bian önce onu kollarına alabilmen için minik bi süpriz yapmış, saglıgı sıhhati yerinde olur inşalah tez zamanda evin yolunu tutarsınız 😊 senin de dogum hikayeni görmek güzeldi, birçok kişiye iyi kötü emegn geçmiştir...