Geçen sefer kar yağışında eşimle ayrı yerlerdeydik.İşi gereği .Annnemler beni dışarı çıkarmamışlardı düşerim diye .Eşim sabah bir üzelim kaldırdı çok güzel hayal ettiğin bir şeyi yapacağız dedi .Camdan bak edince çığlığı attım 🙈sakin ol hafi hazırlan dedi ☺️Bir güzel hazırlanıp dışarı çıktık fotoğraf çekildik anı olarak kaldı🥰 sabah erkenden kalkıp ekmek almaya gitmiş .Diyette olduğu İçin kendime kahvaltıyı hazırladım.Şimdide poğaçalarımı mayalamaya bıraktım🥰