Merhabaaaa,bende sonunda doğurdum kızlar.
Şöyle başlayayım hamileliğim zor geçmedi sadece 12 hafta boyunca istifra ettim ama sonra her işimi yaptım. Normal Bi süreç geçirdim zorluğu yoktu. Mide yanmalarım çok oldu her gece uyandım ama sonucuna değdi minik kuzum için katlandım. İlk normal doğum yapabilirim dedim ama zaman ilerleyince iş ciddiye binince yapamayacağımı farkettim ve sezeryan istedim. Her kontrolümde sağlıgı çok iyiydi kızımın maşallah hiç sorun yaşamadık. 36ve 37 haftalık olunca adet sancısı gibi sancılar girmeye başladı. 2 defa doktora gittim bunun için ama sancım çıkmıyordu. Doktorum 12 şubata gün verdi zaman hiç geçmiyor gibiydi gerçekten ama su gibi de akıp gidiyordu anlam veremedim:). O gün geldi çattııııı. Akşamdan güzelce tıkandım temizlendim,sabah Bi yasin okuyup hazırlanıp yola çıktık. Hastaneye gittiğimde o kadar heyecanlıydım kii. Neyse doktorumun yanına gittik nst ye bagladı ilk önce daha sonra da odama çıktım. İlk kan alındı antibiyotik yapıldı ve sonta takımına geçtik çok korkuyordum ama sadece sinek ısınırgı gibi Bi ağrı oluyor. Sontam takıldı ama alışmam baya zaman aldı. Sıra bana geldi amaliyathaneye indik o kadar tuhaf duygu içerisindeydim ki elim ve içim çok fena titriyordu üşüyordum korkudan. Hiç kimse ilgilenmiyordu Bi kenarda beklıyordum o daha çok korkuttu beni. Yarım uyuşmak istedim içeri girdik sedyeye çıktım belimden igne vurdular ama acımadı ben kendimi kastım biraz. (ama asla aslaaa hemşirelerden anestezi uzmanlarından memnun degildim çok soğuk ve iticilerdi) yavaş yavaş uyuştum doktorum geldi ama ben hala bacağımı oynatabiliyordum. Bi kaç işlem yaptı hafif hissettim ama ameliyata başladığında herşryi hissettim herşeyiii. Hissediyorum dedim canım çok yandı çünkü beni tümden uyuttular 2 saniyede uyudum. Uyandığımda ameliyathanedeydim bütün işlemler bitmişti. Odaya çıktım. Ben kendime gelene kadar nefesini güzel alsın diye doktorum küvezde koymuş. Odaya geldiğimde fotoğrafını gösterdiler ben öyle ağlıyorum ki hem agrum oluyor hem ağlıyorum. Çok güzel Bi duygu allahım herkese yaşatsın. Kızımı odaya getirdiler yanagını yanagıma degdirdikleri an içim Bi tuhaf oldu ve yine agladım😁. İlk ayaga kalkışım biraz zor olsa da başardım. İlk gazım ilk tuvaltimi de yaptım kolayca.Beni zorlayan tek şey karnıma bastırıp pis kanın çıkmasını sağlamalarıydı o çok fenaydı gerçekten. Sabah da taburcu edildik. Bu süreç benim için biraz zor geçti ama mecburen katlandım. Şuan 2 günlük olduk artık daha rahat yürüyorum ama destek alarak. Kızım da iyi çok şükür. Herkese kolay doğumlar diliyorum. İsteyen herkse evlat sevgisini yaşatsın rabbim.❤️ Kendinize iyi bakın kızlar😘 hakkınızı helal edin 🌸